شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
بنی هاشمی

حوزه/ آفتاب علی نام زائر استرالیایی است که امسال مبلغان حوزه با او در پیاده روی اربعین همکلام و همراه شدند؛ در نگاه آفتاب علی، پیاده‌روی اربعین نماد اتحاد شیعیان در سراسر جهان بود. او آرزو می‌کرد که همه شیعیان بتوانند در این مراسم باشکوه شرکت کنند و به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در مسیر پیاده روی اربعین زائرانی از کشورها و ملیت های گوناگون حضور دارند و آمده اند تا به سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عرض ارادت نمایند.

حجت الاسلام مصطفی سید ابراهیم بنی هاشمی از مبلغان حوزه علمیه خراسان در این مسیر به روایتی از زائر استرالیایی اشاره کرده و نوشته است: در میان این جمعیت عظیم، جوانی از سرزمین استرالیا با قلبی مملو از عشق و اشتیاق، گام برمی‌داشت.

آفتاب علی، نامی که در دل کویر،نوای عشق به اهل بیت را طنین‌انداز می‌کرد. آفتاب علی، جوانی با ریشه‌های هندی، در خانواده‌ای مذهبی پرورش یافته بود. پدر و مادرش از طوایف اهل سنت جنوب هند بودند که بعد از انقلاب اسلامی ایران، مستبصر شده و شیعه شدند و طبیعتاً فرزندانشان را در فضای عشق و محبت اهل بیت(ع) بزرگ کردند.

آفتاب علی ۲۸ ساله و مهندس کامپیوتر است و در یک شرکت کامپیوتری در سیدنی مشغول کار می‌باشد. امسال اولین باری است که آقای آفتاب علی در مراسم زیبای اربعین شرکت می‌کند. او برای رسیدن به نجف اشرف، سختی ۲۸ ساعت حضور در هواپیما را به جان خرید تا طعم شیرین پیاده‌روی اربعین را بچشد.

مبلغ حوزه علمیه خراسان ادامه داد: آفتاب علی که به زبان انگلیسی تکلم می‌کرد، با کمک مبلغان حوزه علمیه مشهد توانست این سفر معنوی را به خوبی پشت سر بگذارد. او با اشتیاق فراوان، سوالاتی درباره قرآن و اهل بیت(ع) می‌پرسید و نشان می‌داد که چقدر به آموزه‌های دین علاقه‌مند است.

وی گفت: در نگاه آفتاب علی، پیاده‌روی اربعین نماد اتحاد شیعیان در سراسر جهان بود. او آرزو می‌کرد که همه شیعیان بتوانند در این مراسم باشکوه شرکت کنند و به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha